Inzerce

Kniha Žena po 40 - zdravý životní styl po 40

  • Metacrill metakryl odstranění nežádoucí účinky

    Zdravím hledám poškozene metakrylem, jak se zbavit této nebezpečné vyplne, chtěla bych podat žalobu, stížnost na SÚKL, jak je možné, ze se neustále aplikuje, Pište ????????????nemůžu najít lékaře, který chce pomoct, estetický chirurgové nechtějí o této výplní nic slyset

    Sunny  |  02. 05. 2023, 19:36  |  Reagovat  |  URL příspěvku
  • Metacrill metakryl odstranění nežádoucí účinky

    Zdravím hledám poškozene metakrylem, jak se zbavit této nebezpečné vyplne, chtěla bych podat žalobu, stížnost na SÚKL, jak je možné, ze se neustále aplikuje, Pište ????????????nemůžu najít lékaře, který chce pomoct, estetický chirurgové nechtějí o této výplní nic slyset

    Sunny  |  02. 05. 2023, 19:36  |  Reagovat  |  URL příspěvku
  • Metacrill metakryl odstranění nežádoucí účinky

    Zdravím hledám poškozene metakrylem, jak se zbavit této nebezpečné vyplne, chtěla bych podat žalobu, stížnost na SÚKL, jak je možné, ze se neustále aplikuje, Pište ????????????nemůžu najít lékaře, který chce pomoct, estetický chirurgové nechtějí o této výplní nic slyset

    Sunny  |  02. 05. 2023, 19:36  |  Reagovat  |  URL příspěvku
  • Bioalcamid v nosobialech

    V roce 2005 mi pan Mudr. Lucak v Ostrave vyplnil vrasky Bioalcamidem. Bylo mi receno, ze vysledek vydrzi az 5 let. Je rok skoro 2019 a nemela jsem nikdy problemy. Je to casovana bomba, a modlim se, aby mi tento trvaly oripravek nezpusobil v zivote zdravotni komplikace. Nasla jsem kliniku, na ktere maji laser, ktery tuto trvalou latku dokaze rozpustit a timto odstranit.

    Janetka  |  18. 12. 2018, 00:13  |  Reakcí: 13  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
    • Re: Bioalcamid v nosobialech

      Dobrý den, mohla bych poprosit o jméno kliniky. Mám tuhle příšernost v obou rtech a samozřejmě velké obavy. Velmi děkuji a zdravím.

      Andrea  |  22. 02. 2019, 12:32  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
      • Re: Bioalcamid v nosobialech

        Dobry den, ja ziju v Italii a tady jsou primo kliniky pro pomoc od trvalych vyplni. Jedna se o laser s tenkou kanylkou, ktery v danem miste tu silikonovou protezu dokaze rozpustit.

        Janetka  |  22. 02. 2019, 13:02  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
        • Re: Bioalcamid v nosobialech

          Laser se jmenuje EUFOTON. Je hrozne moc zen, ktere po mnoha letech maji obrovsky problem s metakrylem ! Jako je Bio alcamid a dalsi pofobne nazvy TRVALYCH vyplni. Tyto vyplne jsou zakazany v USA i v cele Evrope. Ja osobne mohu rict, ze jsem byla podvedena lekarem. Prozatim se u me nevyskytlo zadne granuloma ani jina alergicka reakce. Ale je to casovana , bomba" , adpon takhle to na anglickych a italskych strankach nazyvaji odbornici. Na ceskem googlu se o tom moc nemluvi.

          Janetka  |  22. 02. 2019, 13:08  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
          • Re: Bioalcamid v nosobialech

            Dobrý den, velmi děkuji za upřesnění. Snažila jsem se to dohledat přes Google, ale bohužel nic, samozřejmě v angličtině. Pouze liposukční metoda pro non facial implants. Mě Bio Alcamid aplikovali v Riva v Brně, nemůžu říct, že by mě podvedli, informace, které poskytoval dnes již neexistující výrobce z Brindisi byly realitě na hony vzdálené. Prof. Brychta se k problému staví čelem, ale operativní odstranění implantů ze rtů je devastující a vyžaduje X dalších rekonstrukčních operací. Je to šílené, proti firmě bylo podáno množství žalob, ale co nám to pomůže. Bio Alcamid byl deklarován jako bezpečný téměř ve všech zemích Evropy, Kanady, Mexica. Pouze FDA jej neschválila a věděli proč. Studie dlouhodobých účinků byla limitována pouze 8 lety zkušeností. Jak říkáte, taky se modlím a bojím. Zkusím se podívat na ten laser a doufám, že dohledám něco, co by nám v případě potřeby pomohlo. Jsem velmi vděčná za tuto zatím alespoň teoretickou šanci se toho svinstva zbavit. Moc děkuji. Andrea.

            Andrea  |  23. 02. 2019, 14:04  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
            • Re: Bioalcamid v nosobialech

              Pani Andrejko, taky se hrozne bojim. Mam to od roku 2005 - 6. Navic, jak ta plet starne a ten implantat drzi na miste, kde byl vpichnuty, dnes je kompletne mimo vrasku a spise mi nazvedava to licko a vrasku hned vedle dela hlubsi. O to by mi dnes ani neslo, ale presne jako Vam mi jde o to to vubec nemit v tele. Doufam, ze to nic nevypousti do krvve. No byla to hrozna hloupost si to nechat pichnout. Me nebylo vubec vysvetleno o co jde. Bylo mi receno: mame novy prioravek, je skvely vydrzi az pet let. Je sice drahy, ale vyborny. No a ja kyvla jak ten osel. Ach jo. Zasilam foto. Bioalcamid je vpichnuty od nosu ke rtum.

              Janetka  |  23. 02. 2019, 18:36  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
              • Re: Bioalcamid v nosobialech

                Paní Janetko, nepísneme si přes e-mail? ametista@seznam.cz

                Andrea  |  24. 02. 2019, 12:32  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: Bioalcamid v nosobialech

      Janetko, můžete se mi prosím ozvat na mail ohledně kliniky s laserem, kde by se dala nechat rozpustit trvalá výplň? Moc děkuji. Bburdova@seznam.cz

      Brona  |  12. 02. 2020, 08:20  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: Bioalcamid v nosobialech

      Dobrý den, prosím Vás, mohla byste mě odkázat na kliniku, kde tento trvalý materiál dokážou rozpustit a odstranit? Moc Vám děkuji. Eva

      Eva P.  |  16. 03. 2022, 17:38  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
      • Re: Bioalcamid v nosobialech

        Dobrý den, taky poprosim o kontakt na kliniku, kde to umí rozpustit, případně rady a poznatky ohledně vašich problému s metacrilem. Můj mail: no.hana@seznam.cz Dekuii Hanka

        Hana77  |  02. 03. 2023, 23:05  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
        • Re: Bioalcamid v nosobialech

          To jméno kliniky nikde paní neuvádi, někomu do zpráv??pokud víte prosím pisnete sem jméno kliniky dekuji

          Sunny  |  02. 05. 2023, 19:19  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: Bioalcamid v nosobialech

      Dobrý den, Prosím vás jaká je to klinika? Která dokáže rozpustit trvalou výplň já má metacrill Mezi obočím boule je čím dál tím větší Děkuji za info Mám hrozný strach hrozí odumřeni tkáně

      Sunny  |  02. 05. 2023, 19:14  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: Bioalcamid v nosobialech

      Prosím vás o jakou kliniku se jedná??kde umí odstranit metacrill laserem??

      Sunny  |  06. 08. 2023, 09:01  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: Bioalcamid v nosobialech

      Jaká je to klinika, máte po zákroku jste spokojena??

      Sunny  |  07. 08. 2023, 17:34  |  Reagovat  |  URL příspěvku
  • metacrill

    To, co tu čtu, jsou holé nesmysly. Sama jsem si nechala dát metacrill před 7 lety do tváří - výplně a naprostá spokojenost. Bohužel nemohu sehnat žádnou kliniku, která to ještě dělá, potřebovala bych doplnit bradu a další menší nedostatky, aby to bylo trvalé.

    Vario  |  18. 12. 2017, 17:34  |  Reakcí: 1  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
  • Metacrill

    Dobrý den, bohužel o metacrillu toho sice bylo napsáno až dost a stále to ještě nestačí k tomu, aby byl v ČR zakázán. Dobré je vědět, že od července 2015 byl již pozastaven certifikát metacrillu a dovoz do ČR. Lékařská estetická a laserová medicína též aplikaci metacrillu nedoporučuje. Sama jsem chodícím důkazem co se mi po aplikaci metacrillu přihodilo.

    Janička  |  03. 11. 2015, 14:04  |  Reakcí: 1  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
    • Re: Metacrill

      Co přesně se vám přihodilo???odstranil vám někdo metacrill??? děkuji za info

      Sunny  |  02. 05. 2023, 19:21  |  Reagovat  |  URL příspěvku
  • šokující probuzení

    Jsem velmi znepokojena jak jsem dopadla. Byl mi po podaném Metakrylu přislíben hezký vzhled a dnes mám jen oči pro pláč.

    Denynka  |  07. 07. 2015, 19:11  |  Reakcí: 3  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
    • Re: šokující probuzení

      Nuz to bude asi koli tomu ze Vam doktorka Ivana Nemeckova nedala Metacrill ale Artecoll / Artefill, ktory obsahuje bovinny kolagen. Ona Metacrill nepoziva viac ako 5 rokov. Artecoll / Artefill nieje v Cechach povoleny ale vsak vieme ako to v cechach chodi.

      Yrian  |  26. 07. 2020, 00:19  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: šokující probuzení

      Dobrý den prosím vás jak jste dopadla s odstraněním metacrillu???kdo zákrok provedl???žalovala jste lékaře?dosáhla jste nějakou odškodnění???

      Sunny  |  06. 08. 2023, 08:45  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: šokující probuzení

      Ozvěte se mi prosím, chceme psát hromadnou žalobu

      Sunny  |  07. 08. 2023, 17:35  |  Reagovat  |  URL příspěvku
  • Metacrill - nežádoucí účinky

    Prohlédla jsem si některé fotografie a to je docela mazec.

    Naďa  |  09. 03. 2015, 22:01  |  Reakcí: 16  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
    • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

      je to hrůza co metacrill a jiné nevstřebatelné výplně dokážou.

      Janča  |  06. 07. 2015, 15:48  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
      • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

        Teda fuj.. :)

        Naďa  |  06. 07. 2015, 15:50  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
        • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

          dnes obdržel e-mail od Dr. Samy: - http://phalloboards.websitetoolbox.com/post/METACR ILL-IN-EUROPE-5565474?&trail=60 Opravdu Ivana je distributorem Metacrill v Evropě. Já nevím, její příjmení, to byl důvod, proč jsem řekl, jsem ji nevím. Teď jsem lokalizované ženu, opravdu ona je distributor v Evropě, žije v Sevilla, Španělsko , Ale já nevím své tituly v Rio de Janeiro, Brasil , to se mi zdá velmi podivné, protože jsem neměl splnit tento Ivana v Riu, není-li v večeři s majitelem Metacrill, pana José Alfredo Damasio, přítel důl. Nepoznávám její zkušenosti s Metacrill. V Brazílii nejsou žádné kurzy na Master in Metacrill. Ona nemá žádný nárok na plastickou chirurgii. Ona nemá žádný název v estetické medicíny. Ona nemá žádný název na dermatologii, které jsou hlavními speciality, které obsluhují s implantáty, takže je velmi zvláštní pro mě, že je odborníkem v Metacrill , Ale všechno je možný v této oblasti. Já bych jí nedovolí aplikovat mého penisu, s konečnou platností. s pozdravem Samy

          Janča  |  06. 07. 2015, 18:55  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
          • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

            Vypadá mile, ale já na to doplatila....

            Janča  |  06. 07. 2015, 19:28  |  Reagovat  |  URL příspěvku
      • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

        Jani, oceňuji Tvou odvahu přidat sem Zkušenost s metakrylem. Měla bych dotaz, zda Tvůj případ měl soudní dohru? Je možné zveřejnit jméno lékařky? Je-li pravda, co uvádíš, tak k takto neseriózně jednající lékařce bych se nechtěla dostat.

        Calamity J.  |  06. 07. 2015, 18:40  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
        • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

          Je to v šetření, podala jsem podnět na vyšší instituce a snažím se to řešit. Bohužel mám trvalé poškození ne jen estetické, ale zdravotní. Také musím dodat, že opravdu nejsem vymyšlená ani žádný konkurenční boj, ale skutečná. Metacrill mi aplikovala Mudr. Němečková v Aurum Clinic. Klidně se ptej ráda odpovím. Rozhodně to nehodlám jen tak nechat!

          Janča  |  06. 07. 2015, 18:52  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
          • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

            Držím palce, hlavně stran zdravotních komplikací i vizáže. Nejvíce je člověku smutno z toho, že se lékař po inkasování nemalé sumy peněz k němu místo pomoci odvrátí zády a nechá jej napospas zdravotním komplikacím.

            Calamity J.  |  06. 07. 2015, 19:03  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
            • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

              Moc děkuji, ano zaplatila jsem spoustu peněz a myslela, že budu vypadat dobře a dnes ne jen, že vypadám otřesně a bez slunečních brýlí nemohu ani do obchodu tak mám zdravotní obtíže a hůře vidím! Mám záněty očí a syndrom suchého oka. Jizvy nejsou ještě zcela zhojené a bolí. Pohled do zrcadla je utrpením. Jsem na neschopence a úplně vyřazena ze společenského života. Paní doktorka co mi to pod oči aplikovala se mnou již nekomunikuje ani písemně a to jsem ji poslala doporučený dopis (nejsem již platící klient). Jinak jsem ani nepodepisovala inf.souhlas se zákrokem a dr. mi aplikovala metacrill v době kdy neměla ještě zaregistrované nestátní zdravotnické středisko. Když jsem si se svou advokátkou přišla pro kopii mé zdravotní dokumentace, bylo nám oznámeno, že byli vykradeni a má dokumentace se ztratila.

              Janča  |  06. 07. 2015, 19:12  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
              • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                Cože? Čili, když to shrnu: - zákrok Vám byl prováděn lékařkou, která nemá potřebné vzdělání (jak jsem si našla v databázi České lékařské komory je ORL - ušní-nosní-krční, ne dermatoložka) - zákrok byl prováděn v nezdravotnickém zařízení - o zákroku neexistuje dokumentace, ani informovaný souhlas s ním. To je šokující, jestli je případ skutečně pravdivý. Informovala jste Ministerstvo a Zdravotní odbor krajského úřadu? Co na to advokátka, nejedná se již o trestný čin?

                Calamity J.  |  06. 07. 2015, 19:28  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
                • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                  Vše je bohužel pravda a je to v šetření vyšších institucí. Mám od lékařů potvrzeno co aplikace metacrillem způsobuje. Někomu hned a někomu po letech. Mám články z odborných časopisů od nás i ze zahraničí kde se lékaři vyjadřují k tomu to preparátu. Mám dokumentaci zdravotní fotky, veškerá vyšetření, histologii apod. Bohužel tato komplikace nastane! Než se vše prošetří a doufám, že zakáže (NEJSEM JEDINÁ), je nás více a s pár lidmi jsem ve spojení tak další ovečky budou chodit na aplikaci metacrillu. Poměrně často se uvádí vznik závažných komplikací po aplikaci materiálu na bázi polymetylmetakrylátu (Artefill a zejména MetaCrill). Materiál je tvořen mikročásticemi polymetylmetakrylátu rozpuštěného v nosiči. Velikost částic je průměrně 40 mikronů. Částice byly v testech vyhodnoceny jako inertní a biokompatibilní s minimální reakcí okolních tkání. V přehledné studii bylo zjištěno, že z 96 případů komplikací po aplikaci výplňového materiálu byl u 63 pacientů (v 65,6%) použit právě MetaCrill. Velké výhrady jsou i k aplikaci injekčního silikonu a ve Spojených státech Amerických se k výplním nesmí používat. Z důvodů množících se zpráv o komplikacích permanentních výplňových materiálů vydala prezidentka Mezinárodní konfederace plastické chirurgie (IPRAS) vážná varování před jejich použitím. Stejným způsobem se k problematice postavila i Německá a Dánská společnost estetické chirurgie. Švýcarská společnost estetické chirurgie použití permanentních výplní zcela zakázala již v roce 2004.

                  Janča  |  06. 07. 2015, 19:38  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
                  • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                    Opravdu moc držím palce a děkuji za odvahu varovat ostatní.

                    Calamity J.  |  06. 07. 2015, 19:41  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
                    • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                      Moc děkuji a dávám to na všechny stránky. Pomáhá mi podpora lidí. Děkuji

                      Janča  |  06. 07. 2015, 19:43  |  Reagovat  |  URL příspěvku
                  • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                    Můžete mi poslat toto do mailu?1st1@seznam.cz děkuji

                    Sunny  |  06. 08. 2023, 08:58  |  Reagovat  |  URL příspěvku
          • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

            Jak jste dopadla se žalobou ? Mám stejný problém s metacrillem, konečně by to měl někdo zakázat ať dál neničí lidské zdraví psychiku i vzhled

            Sunny  |  02. 05. 2023, 19:25  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
            • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

              Ja mam taky problem

              Gina01  |  05. 08. 2023, 17:17  |  Reagovat  |  URL příspěvku
    • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

      Žádné fotografie nevidím k prohlédnutí

      Sunny  |  02. 05. 2023, 19:22  |  Reagovat  |  URL příspěvku
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace