Inzerce

Metacrill - nežádoucí účinky

  • Metacrill - nežádoucí účinky

    Prohlédla jsem si některé fotografie a to je docela mazec.

    Naďa  |  09. 03. 2015, 21:01  |  Reakcí: 12  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
    • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

      je to hrůza co metacrill a jiné nevstřebatelné výplně dokážou.

      Janča  |  06. 07. 2015, 14:48  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
      • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

        Teda fuj.. :)

        Naďa  |  06. 07. 2015, 14:50  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
        • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

          dnes obdržel e-mail od Dr. Samy: - http://phalloboards.websitetoolbox.com/post/METACR ILL-IN-EUROPE-5565474?&trail=60 Opravdu Ivana je distributorem Metacrill v Evropě. Já nevím, její příjmení, to byl důvod, proč jsem řekl, jsem ji nevím. Teď jsem lokalizované ženu, opravdu ona je distributor v Evropě, žije v Sevilla, Španělsko , Ale já nevím své tituly v Rio de Janeiro, Brasil , to se mi zdá velmi podivné, protože jsem neměl splnit tento Ivana v Riu, není-li v večeři s majitelem Metacrill, pana José Alfredo Damasio, přítel důl. Nepoznávám její zkušenosti s Metacrill. V Brazílii nejsou žádné kurzy na Master in Metacrill. Ona nemá žádný nárok na plastickou chirurgii. Ona nemá žádný název v estetické medicíny. Ona nemá žádný název na dermatologii, které jsou hlavními speciality, které obsluhují s implantáty, takže je velmi zvláštní pro mě, že je odborníkem v Metacrill , Ale všechno je možný v této oblasti. Já bych jí nedovolí aplikovat mého penisu, s konečnou platností. s pozdravem Samy

          Janča  |  06. 07. 2015, 17:55  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
          • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

            Vypadá mile, ale já na to doplatila....

            Janča  |  06. 07. 2015, 18:28  |  Reagovat  |  URL příspěvku
      • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

        Jani, oceňuji Tvou odvahu přidat sem Zkušenost s metakrylem. Měla bych dotaz, zda Tvůj případ měl soudní dohru? Je možné zveřejnit jméno lékařky? Je-li pravda, co uvádíš, tak k takto neseriózně jednající lékařce bych se nechtěla dostat.

        Calamity J.  |  06. 07. 2015, 17:40  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
        • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

          Je to v šetření, podala jsem podnět na vyšší instituce a snažím se to řešit. Bohužel mám trvalé poškození ne jen estetické, ale zdravotní. Také musím dodat, že opravdu nejsem vymyšlená ani žádný konkurenční boj, ale skutečná. Metacrill mi aplikovala Mudr. Němečková v Aurum Clinic. Klidně se ptej ráda odpovím. Rozhodně to nehodlám jen tak nechat!

          Janča  |  06. 07. 2015, 17:52  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
          • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

            Držím palce, hlavně stran zdravotních komplikací i vizáže. Nejvíce je člověku smutno z toho, že se lékař po inkasování nemalé sumy peněz k němu místo pomoci odvrátí zády a nechá jej napospas zdravotním komplikacím.

            Calamity J.  |  06. 07. 2015, 18:03  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
            • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

              Moc děkuji, ano zaplatila jsem spoustu peněz a myslela, že budu vypadat dobře a dnes ne jen, že vypadám otřesně a bez slunečních brýlí nemohu ani do obchodu tak mám zdravotní obtíže a hůře vidím! Mám záněty očí a syndrom suchého oka. Jizvy nejsou ještě zcela zhojené a bolí. Pohled do zrcadla je utrpením. Jsem na neschopence a úplně vyřazena ze společenského života. Paní doktorka co mi to pod oči aplikovala se mnou již nekomunikuje ani písemně a to jsem ji poslala doporučený dopis (nejsem již platící klient). Jinak jsem ani nepodepisovala inf.souhlas se zákrokem a dr. mi aplikovala metacrill v době kdy neměla ještě zaregistrované nestátní zdravotnické středisko. Když jsem si se svou advokátkou přišla pro kopii mé zdravotní dokumentace, bylo nám oznámeno, že byli vykradeni a má dokumentace se ztratila.

              Janča  |  06. 07. 2015, 18:12  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
              • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                Cože? Čili, když to shrnu: - zákrok Vám byl prováděn lékařkou, která nemá potřebné vzdělání (jak jsem si našla v databázi České lékařské komory je ORL - ušní-nosní-krční, ne dermatoložka) - zákrok byl prováděn v nezdravotnickém zařízení - o zákroku neexistuje dokumentace, ani informovaný souhlas s ním. To je šokující, jestli je případ skutečně pravdivý. Informovala jste Ministerstvo a Zdravotní odbor krajského úřadu? Co na to advokátka, nejedná se již o trestný čin?

                Calamity J.  |  06. 07. 2015, 18:28  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
                • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                  Vše je bohužel pravda a je to v šetření vyšších institucí. Mám od lékařů potvrzeno co aplikace metacrillem způsobuje. Někomu hned a někomu po letech. Mám články z odborných časopisů od nás i ze zahraničí kde se lékaři vyjadřují k tomu to preparátu. Mám dokumentaci zdravotní fotky, veškerá vyšetření, histologii apod. Bohužel tato komplikace nastane! Než se vše prošetří a doufám, že zakáže (NEJSEM JEDINÁ), je nás více a s pár lidmi jsem ve spojení tak další ovečky budou chodit na aplikaci metacrillu. Poměrně často se uvádí vznik závažných komplikací po aplikaci materiálu na bázi polymetylmetakrylátu (Artefill a zejména MetaCrill). Materiál je tvořen mikročásticemi polymetylmetakrylátu rozpuštěného v nosiči. Velikost částic je průměrně 40 mikronů. Částice byly v testech vyhodnoceny jako inertní a biokompatibilní s minimální reakcí okolních tkání. V přehledné studii bylo zjištěno, že z 96 případů komplikací po aplikaci výplňového materiálu byl u 63 pacientů (v 65,6%) použit právě MetaCrill. Velké výhrady jsou i k aplikaci injekčního silikonu a ve Spojených státech Amerických se k výplním nesmí používat. Z důvodů množících se zpráv o komplikacích permanentních výplňových materiálů vydala prezidentka Mezinárodní konfederace plastické chirurgie (IPRAS) vážná varování před jejich použitím. Stejným způsobem se k problematice postavila i Německá a Dánská společnost estetické chirurgie. Švýcarská společnost estetické chirurgie použití permanentních výplní zcela zakázala již v roce 2004.

                  Janča  |  06. 07. 2015, 18:38  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
                  • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                    Opravdu moc držím palce a děkuji za odvahu varovat ostatní.

                    Calamity J.  |  06. 07. 2015, 18:41  |  Reagovat  |  Zobrazit všechny reakce  |  URL příspěvku
                    • Re: Metacrill - nežádoucí účinky

                      Moc děkuji a dávám to na všechny stránky. Pomáhá mi podpora lidí. Děkuji

                      Janča  |  06. 07. 2015, 18:43  |  Reagovat  |  URL příspěvku
Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace