Inzerce

Vaříme anti-aging

Oddíly Vaříme anti-aging

Antioxidanty - proč používat a jak

Výzvy typu „Pokud si chcete zachovat mladistvý vzhled co nejdéle a vyhnout se některým závažným onemocněním, konzumujte potraviny bohaté na ANTIOXIDANTY“, vedou k zamyšlení. 

Vitamin C je významným a účinným antioxidantem

Denní potřeba je stanovena v rozmezí 40–150 mg na den. Pro ženy v produktivním věku na 100 mg, pro kuřačky na 150 mg a měl by být přijímám nejméně v 5 dávkách. Člověk je odkázán na jeho dodávku konzumací potravin, nejlépe v přirozené formě – v zelenině a ovoci. 

Karotenoidy: Rajče – bobule nabitá antioxidanty

Rajčata vynikají obsahem mnoha antioxidantů. Jejich barva nám napovídá, že jsou zdrojem vitaminu A, resp. konkrétně za to může obsah oranžového a červeného barviva – α-karotenu, β-karotenu a lykopenu. 

Zatím nejsou vloženy žádné příspěvky

Zatím nejsou vloženy žádné příspěvky

Zatím nejsou vloženy žádné příspěvky

Nahoru
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace